سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهدار من

 

                             صبوری وانتظار

صبر باید پیشه کرد

از این همه نا سازگاری

درد بی درمان من

اندیشه اش

صبر وصبوری است .

 

خوب .به این بن بست های

زندگی بنگر

تهی از احساس های عاطفی

به دنبال کدامین راه می گردی؟

 

نگاهت با نگاه من

گره خورده است

و دلتنگ تو می باشم

همان بغض است

که از دوری تو

از درد

می نالم .

 

من به تو خو کرده ام

سنگ صبورم باش.

گرفتارم .غریبم .عاشقم

زبانی آشنا با درد و نا کامی

دوای درد بی درمان من

از درد هجران است .

 

دعایی از ته دل می کنم.

انتظار

پایان بگیرد.

منم تنها و سرگردان

چون کویرم

خشک و بی باران

و دستانت آرامش شبهای

پر سوز و گداز

خلوت وتنهایی

به آرامش نیازم هست

سرم را روی زانوهای

خود بگذار.

 

چنان بی تاب . بی تابم

زندگی را می توان

از حس دستان

تو آموخت.

زندگی .آرامشم .آینده ام

با تو گره خورده است

مرا دریاب

حدیث با تو بودن

قصه شب های تنهایی است

مرا دریاب

مرا دریاب...

 

??/تیر /?? اهواز

 


ارسال شده در توسط نوذر داودی