• وبلاگ : راهدار من
  • يادداشت : به تنهايي تو فكر مي كنم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اهالي راهدار 

    حمايت بيدريغ مردم و اهالي روستاي راهدار از مافه گه بهمن علا الدين وکامنت هاي دروغين عليه مردم اين روستاي .
    اخيراً ، فردي با فرستادن کامنتها و نظراتي به سايتهاي و وبلاگهاي بختياري به اسم و نام عده اي از اهالي و مردم رهدار و با به راه انداختن شايعاتي مبني به مخالفت مردم رهدار در ساخت اين بنا که اصلن صحت ندارد سعي در خدشه دار کردن اين کار بزرگ فرهنگي را داشته که مردم رهدار در اين رابطه با ارسال پيامکها و نوشتن نظرات خود با امضاء و نام و نام خانوادگي در دفتري اعلام طرفداري و حمايت خود را از مافه گه بهمن علاءالدين را کتباً امضائ نموده اند و اعلام داشته اند اين فردئ يا افراد مشابه معلوم الحال بيشتر دشمن ما بوده زيرا با اين دورغها سعي در کوچک جلوه دادن موضوع و نيز بدنامي اين طايفه ي فرهنگدوست داشته.
    اين بناي يادبود نزديک به چهل ميليون ريال هزينه در برداشت که تماماً از هزينه مردمي بوده از بچه ي دانش آموز دبستاني که عيدانه خود را براي ساخت داده بود تا پيرمرد و پيرزن با اشتياق و خوشحالي هزينه خرج بنا را در کمترين فرصت با افتخارجمع آوري نمودند . اين خود برگ افتخاري براي مردم اين روستا مي باشد و نيز بزرگواري در بزرگداشت هنرمندان بختياري.کسي که برگردن تمام بختياري حق دارد.
    اهالي و مردم طايفه رهدار

    سلام و درود برخورزمار گلم

    ممنونم که بعد از مدتها سر زديد و پيامي فرستادي شعرهايت مثل ديدار خودت آرامش بخش و خواندني است به اميد بهروزي هاي بيشترت در عرصه هاي هنر که بي هنر از نداشتنش غبطه مي خورند .

    + فريدون 
    آفرين نوذر جان

    بخدا حيف است . اين روستا ابيانه اي گمنام است !